Wednesday, July 9, 2008

Ben






10 comments:

Grasi Dutra said...

eu particularmente AMOOOOOOOOO ruivos, meu ex namorado é ruivo, mas não pintado, ruivo mesmo, e disse a ele que, será o pai dos meus filhos gêmeos e ruivos..rsrsrs...

adoreiiiii beijos

Anonymous said...

não sei se alguém nesse blog vai te entender além de mim, mas tudo bem!! também adoro ruivos =)

Anonymous said...

eu sou ruiva...meu nome é Julia
amei a noticia!!
como faço p mandar uma foto?!!?

=)

Ariane :* said...

Heeeeeeey you!
Hey us! I'm a red hair too!
I would like to be here!
take a look at me:
www.fotolog.com/ari_182

kiss

Joanna Goddard said...

cute!

Joanna Goddard said...

ps. i am loving these so much. i was at lincoln center last night and saw a GORGEOUS pixie-cut redhead and told her about your blog. i hope she gets in touch! xo

Anonymous said...

very baeautiful pictures.
I love red heads.
they are special.

xx´s

paulinha .. said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hi loved your blog, I am Brazilian.. I'm red hair too!!
How do I send a photo?
Kisses
Leiloca

Bea said...

Ben10?